Yayalin Doktordan çıktım kese var ama bebek yok 6+5 teyim alttan da baktı bebeği göremedi haftaya tekrar gitcem çok korkuyorum napcam
Busetacir Yayalin canım 7 8. Haftalarda görüyorlar daha çok. Geç döllenme olduysa 8i bulur zaten korkma Allahın izniyle görürsün ben de yaşamıştım bunu
Lenam_03 Yayalin 6+1 de bende aynı şeyi yaşadım devlet hastanesine gitmiştim yok demişti. Aynı gün özel hastaneye gittim bebeği de kalp atışını da gördük çok şükür. Yani tek doktorla kalmayın mutlaka başka bir doktora görünün cihazdan dolayı olabiliyor.
N135A Yayalin beta 3 bin olursa gözüküyor kese benım doktorum 3 bin olmadan kese gözükmez demişti betana baktır canım
Lenam_03 Yayalin kesenin büyümesi çok önemli geç döllenmedir muhtemelen başka doktora görünün sağlıksız gebelik olsaydı kese düzenli büyümezdi
Bbk88 Yayalin peki doktorunuz nasıl bir açıklama yapmıştı kalp atışı alamayınca sagliksiz gebeliklerde oluyor genelde diyorlar.Insallah bu gebeliginiz de hersey yolunda gider Aminnn🙏❣️❣️