Ben ikiz kızlarıma 32. Haftada başladım alışverişe. Bebek arabası kıyafetler beşik herşeyi iki-üç gün içinde hallettim. Eve geldi topladı etti derken 33. Haftam bitiyordu. 34+1 de hastane çantamı hazırladım. Kıyafetler yıkandı ütülendi yerleşti. 36+4 de doğum yaptım. Mevsim geçişi oluyordu benim doğumumda (Ekim) kıyafetler yazlık ve ince olmasın diye bekledim. Şimdi ikinciye hamileyim 10+2. Cinsiyet bilmiyorum tabi ama bu bebeğim yaza geliyor. Yine o haftalarda başlarım.