Muhibbi dediğim gibi ikiside supurge sonucta fantom kablolu çok sesi çıkıyor ama emiş gücü çok güzel har har çekiyor.coknuzun yıllar kullanamasanda pişman olmazsın güzel bence.ben kullandım fantom şuan fakirinkini kullanıyorum pratik kablosunu takıyorum direk tek elle ayaktan heryeri süpüruyor..annem philips aldı şarjlı o ondanda memnun….Dyson hepsinden pahali bir ürün.tabi markasına da para vrrmis oluyorsun.cok pahali bir ürün.artilari tabiki var.sarjli dayanıklı sessiz vileda özellikli olanı da çıktı.isikli vs.emis gücü güzel.. yani param varken tabiki dyson alırım.butcem biraz kisitliylsa philips alırım.ama kendimi hic taksitle zora sokmayim dersen fakir yada fantom ayaklı supurge alırım.bence hepsi güzel tercih senin….benim philips maraton normal supurgem vardı.tek elle pratik olsun diye ayakli fakir aldım. Daha sonra xionomi s10t robot supurge aldım.. hatta elektrikliyle ugrasmiyim pratik diye bitanede ayaklı faraş ve gırgır aldım.hepsinden var yani kullanıma gore degisyor….kafanı cok karıştırmış gibi oldum ama dyson pahali gelirse philisp tercih edebilirsin dyson almaktansa.