15 haftalıkken doktor emin değilim ama kordonun altında çıkıntı var erkek olablir dedi . Birileride o haftalarda kızlardada çıkıntı görülebiliyor daha çok değişir dediler 😄 değişiyomu bu haftalardan sonra acaba. Belirtilerle pek alakalı olmasada kız belirtileri var öylede hissediyorum başından beri 🤔


Burdada 13 haftalık