Hhh03 heh anlamak istediğim oydu ben de 6 teste bakıldı 5nde normal yazıyor fakat bir tanesinde homozigot yazıyor ama hepsi prof olmak üzere ayrı ayrı doktorlar 2 tanesi genetik doktorları 3 tane kadın doğum doktoru pıhtılaşma olmadığını söylediler hele bunu diyenlerin 1 tanesi Cerrahpaşa genetik anabilim dalı başkanı. Bu benim hep kafamı kurcalayan bir durum olduğu için sordum sizede o zaman o nasıl oluyor ki peki