Busrademiir Bugün şeker yüklemesi yaptırdım glukoz açlık 75 yazıyor kızlar şimdi 1 saat sonra ki şeker yüklendikten sonra 108 cıktı hafta sonu olduğu için doktoruma gösteremedim bilen varsa yardımcı olabilir mi? Değerler Nasıl?
Betlab Benimde aclik 71 1. Saat tokluk 109 cikmisti. Gayet normal. Tokluk 140 in uzerindeyse sıkıntı.