mucizegebee ben de o civarlarda almıştım. Çok mu alıyorum acaba dedim. Ama ikinci trimestirde ve üçüncü trimestirde daha çok kilo alırsın iştah açılıyor diyenler vardı ama hiçbiri olmadı. 2 de değil ama 3 de iştahım açıldı ama çok tatlı ve meyve tüketiyordm. 2 haftadır az tüketiyorum 2 haftada 1 kilo bile almamışım. Ama Bebek kilo alıyor. Yani herkeste aynı şeyler olmuyor. Ben hiç bulantı kusma vs yaşamadım o yüzden ilk başlarda daha az yememe rağmen daha fazla kilo aldım. Vücut almaya meyilliydi demek, şimdi almamaya meyilli. 31+6 yim. 55 le hamile kaldım, 63 um