Cleanfamilygirl 2418 bende olmadım neyseki kafamı dolduracak işlerimde var düşünmüyorum pek şuan ama akşam eve gittiğim gibi kendimi dinlemeye başlarım 😂
2418 Cleanfamilygirl Bende bugün ful.uyufum uyandım uyandım şimdi yeniden uyuycam inşallah uyandigimda adet olmam
Cleanfamilygirl 2418 hadi bakalım inşallah yarın hep beraber test yapıyoruz adet olmazsak hayırlı günde öğrenmiş oluyoruz 😂
Cleanfamilygirl 2418 ay siz şu test dedenizde ben bulamam ki her yerde saçma sapan bulabildiğimizin en iyisini alalım işte😂
Yaprakunallar 2418 ya ben galiba olucam yani aynı his var nasıl anlatsam sanki kasıklarımda bulantı tarzı yani ☺️ doluluk hissediyorum tuhaf yani o his bide akıntım var
Cleanfamilygirl 2418 ya hep öyle diyorlar gün içinde sıvı alımı olduğu için daha zor görünüyor diyorlar ve daha yeni yeni yükselmeye başladığı için beta ilk idrar daha belirgin oluyor diye biliyorum bende 🙏
Cleanfamilygirl Annekuzusu066 bat bugün ise yarın olması çok daha iyi olur zaten hayırlsıyla güzel haber alman dileğiyle 🌸🧚🏻♀️
Annekuzusu066 Cleanfamilygirl ayy inşallah kuzum onada süpriz olacak yarın sabah hem kan verip hemde test alcam bakalım