Cleanfamilygirl neden cekiniyorsun ki ben bekarken gittim vajina ile baktı evlendikten sonra hep kadın doğu gittim git belki bir sorun varsa çözülür ilaçlar ile ben geçen sene Ekim ayında düşük yaptım şuan 2 yıllık evliyim her ay denedik olmadı meğersem yumurtam dusukten sonra gelişmemiş geçen ay klomen denedim fayda etmedi bu ay doktor gene klomen verdi 7 gün kullan dedi kullandım ve yumurtam 3 oluşup kendiliğinden catladi bide ben troit hastasıyım bende vitamin demir b12 ne ararsan eksik ve ilaçlar sayesinde vücudum düzeldi ve kadın doğum doktoruna git 1 yıl dene olmadıysa git