Aslaninannesi_ 2418 adetim 2 gün geçmişti negatif gördüm 3.gün tekrar yaptım inanılmaz silik bir çizgi gördüm suan 25 haftalık hamileyim 💙
Cleanfamilygirl Bende test yaptım gölge var gibi ama kanda vermedim geçen ayda böyle olmuştu test yaptıktan sonra adet olmuştum korkuyorum şimdi adet olucakmış gibi hissediyorum yine 🥲 siz hangi marka test kullandınız
tarcinnnn24 Cleanfamilygirl bende yaptım çok silik çıplak gözle anca görünüyor sende atabilir misin testini bakalım
Yaprakunallar Cleanfamilygirl şuana kadar gelen giden yok ama bir kez adet tarihimden bir gün sonra olmuştum belkide yarın olacağım yine bir gün sonra
Cleanfamilygirl Aslaninannesi_ ay ne kadar güzel Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🌸
2418 Aslaninannesi_ yaaa ne güzel hala adet olmadım ben adetlerim düzenli gününe gün olurum ama bugün olmadım🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
GezenTavuk_2 2418 geç döllenme olabilir belki olmaz askom sen dua et rabbim sana nasip etsin ben adet günü yaptım cooook silik çıktı gecikme 4 günü yaptım iyice netleşmeye başlamıştı
GezenTavuk_2 Aslaninannesi_ niye comfort olması lazım peki mesela prodoctor erken gebelik testi comforta göre daha iyi comfort da iyi mi bu marka hakkında bilgim olmadığı için soruyorum
Aslaninannesi_ GezenTavuk_2 ismini karıştırdım artimed mor olandan almasında Bende dediğinle öğrenmişim baktım şimdi 😀
GezenTavuk_2 Aslaninannesi_ evet doğru diyorsunuz ben ilk çocuğumu artımed kaset test ile öğrendim bu erken gebelik testlerinde sorun var sanırım