Birmi bebeğimde var detaylı ultrasonda görüldü 22.haftada şuan 28deyim kontrolde dr sürekli bakıyor şuanlık yapacak bişey yok doğumdan sonra eğer olması gerektiği gibi olmazsa böbrek batını isteyecez dedi eğer böbrekte sorun varsa erkenden sünnet isteyebiliyormuş doktorlar araştırdığım kadarıyla ben zaten 40ı çıkmadan sünnet ettirmeyi düşünüyorum erkek bebeklerin çoğunda bu durum görülüyormuş böbrek genişlemesi ama normale dönüyormuş korkulacak bi durum değilmiş yani