Esraksglzrnc Merhaba arkadaşlar. İki gün sonra iki aylık olacak bebeğim Hiç boyle birşey yokken dünden beri çok salyasi akmaya başladı ve büyük bir hırsla elini emmeye çalışıyor . Sebebi ne olabilir. Grip fln olabilirmi
tamamdanolmuss Esraksglzrnc benim kızım da 30unda 2 aylık olacak. Aynı anlattığınız gibi sürekli tükürüyor ve ellerini ağzına götürüyor. Ellerini keşfettiklerini biliyorum ama tükürük işi diş için hazırlık mı onu anlayamamıştım ☺️
Serrabade Salyalı günlere hoşgeldin😂 önce elini keşfedecek sonra her bulduğunu ağzına koyarak keşfedecek e sonra zaten diş serüveni.
Esraksglzrnc Serrabade Evet aynen öyle. Babası grip o yüzden acaba grip fln mi geçti diye kuşkuya düşmüştüm 😊
Esraksglzrnc tamamdanolmuss Kızlarımız aynı gün doğmuş :) aman hasta olmasinlarda . Babası grip o yüzden ondan fln grip mi geçti acaba diye kuşkuya düştüm bende . Kaç gündür bu şekilde acaba sizin bebiş 🥰
Serrabade Esraksglzrnc Aaa o zaman şey yap canım burnunu bol bol temizle babasıyla soluduğu hava ona işlemesin
tamamdanolmuss Esraksglzrnc allah uzun sağlıklı ömürler nasip etsin bebişlerimize 🩷🌸🙏🏻 benim eşim de hasta şu an😂 tükürük olayı 1-2 haftadır vardı. Ellerini de 1 haftadır ağzına götürüyor.
ecrinnn1907 Selamın aleyküm kızlar 7 aylık hamileyim ve gribim 😥 birde bende panik atak var sürekli korku ve endişe kaygı oluyor lütfen yazar mısınız benim gibi olan varmı