kuelkedisi BAT 20.11. di tam o gün kan verdim beta 30 27.11. ikinci kez kan verdim beta 171 Kafam karıştı sağlıklı bir ilerleyiş mi ki acaba? Doktora da hemen gitmek istemiyorum 7-8 haftasını beklemek istiyorum bu sefer.
Prensess33 kuelkedisi sağlıklı görünmüyor canım 7 günde değerin 300 400 küsur olması gerekirdi tekrar kan ver bı inşallah yükselmiştir sağlıklıdır
kuelkedisi Prensess33 ama her iki günde takriben iki katına çıkıyorsa şöyle değil midir 20.11 beta 30 22.11 beta 60 24.11 beta 120 26.11 240 Benim ama 170 daha az orantı da belki de yükseldi 😥 bilemedim
Aslaninannesi_ 20.11 : 30 22.11 : 45 24.11 : 67,5 26.11 : 101,25 28.11 : 151,87 Tek tek hesapladım doktorlar %50 oranda artışı kabul ediyorlar sizinki istenilen artışa ulaşmış hayırlı olsun 🌺
Aslaninannesi_ kuelkedisi iki katını kim uyduruyor öyle bir şey yok % 50 oranda artış istiyor doktorlar canım