sendekimsinnn Innerglow daha gitmedim cumartesi pazar acile gittim bebeğin kalp atışı vardı bi aıkıntı yok dedi bazı hamilelerde olabiliyo dedi bişey yapmadılar bugünde böyle oldu işte
sendekimsinnn Innerglow yarın bi randevum var ona gidip baktıracağım ne durumda parça fln kalmışmı diye
Innerglow sendekimsinnn çok üzüldüm canım ya inş bir sorun yaşamazsın inş tez zamanda sağlıcakla bir minik daha hayatına girer