Benimde bat bugün dün kaset teste yaptım negatif iki gün önce erken gebelik yaptım negatif ,daha adet olmadım bekliyorum göğüslerim şişti ağrıyor dokununca göğüs uçlarım hassas tekrar test yapsammı bilemedim testleri ilk idrarla yapmadım öğleden sonra yapmıştım