Ben iki defa yaptırdım hemde 100 gr lık olarak 12 ve 24 haftalarda annemde 40 yaşından sonra cıkan bir şeker oldugu için risk gördüler bende sizin gibi cok araştırdım ama sonrasında kötü birşeyle karşılaşırım diye içim rahat olsun diye yaptırdım 100 gr lık cok olabilir ama 50 veya 75 de sıkıntı yok canım ne kadar cok araştırırsan o kadar kafan allah bullah oluyor stres yapıyorsun doktorun ne diyorsa onu yapmaya çalış 😊