Çok geçmiş olsun, bol bol su içmeye özen gösterin. İç çamaşırınızı sık değiştirin ıslak tekrar giymeyin. Duştan sonra tam kuruması için fön makinesi tutabilirsiniz, lavaboda da tamsmen kuru bıraktığınızdan emin olun. Ben iç çamaşıra bir i damla da nioli yağı damlattım Enfeksiyon için. En az 3lt su için mutlaka, ben hem fitil hem toz kullandım. Enfeksiyon ilerlemesi bebek için çok daha tehlikeli, inşallah zararı olamamıştır. Verilen ilaçlar zaten gebelikte kullanılabilen ilaçlar. 2. Trimester bu aşamada ilaç konusunda daha iyi ,ilaçları kullanıp bu aşama atlatmaya bakın çünkü 3. Trimester ilaç konusunda daha hassas bir dönem parol bile içilmesi daha iyi bebeğe geçme olasılığı artıyor çünkü