hicibetim Kızlar meraba emzik alacagım hangi modelini alsam bilemedim..hemen tuttu dediniz model hangisi tecrübeli olanlar alıp kullananlar yardımcı olursa cok sevinirim🌸
Gunduzanne hicibetim ablam bebeğine ışıkta parlayan emzikelrden almıştı phlipsin . Çok memnundu gece bebek mızmızlandığında hiç aramadan hop buluyoduk beşiğin içinde
haniferesko 0-6 soft olanı kullandım hep oğullarımda sonrasında değiltirdik tabi diğer modellerini kullandık
Karanfils Ben kızımda Philips avent kullandım çok memnun kaldım çok rahat tuttu kızım yine bu bebeğimde de aynısını kullanmayı düşünüyorum