hanlnim merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. Benim oğlumda hem dil hem dudak bagi vardı. Ben biraz geç fark ettim. Göğüs yaralarım hiç gecmeyince araştırmaya başladım. Pandemi senesiydi ve acil olmayan ameliyatlar yapılmiyordu. Bu sebeple beklemek zorunda kaldım. 1 yas gibiydi cerraha gittik ameliyat dedi. İsterseniz sünnette yapalım dedi. İkisini beraber yaptırdık. Fakat sadece dil bağını aldılar. Dudak bağını diş hekimleri yapıyor dediler. Diş hekimine gittik “daha erken süt dişlerinde sorun olmaz. Gerçek dişleri çıkacağı zaman gelin dedi.” 3 yas civarı dedesiyle oynarken dizine çarpmış kendiliğinden yırtıldı dudak bagi. Azıcık kanadı geçti. Bu arada dil ve dudak bağına rağmen ısrarla emzirmistim ilk 6 ay anne sütü sadece ve 2 yasa kadar emdi.