Kızlar selam. Bugün tam 6. Haftaya girdik. Sabah kese görmek için doktoruma gideceğim. Geçen hafta bir kaç gün süreyle sağ kasığımda batma tarzı ağrılar olmuştu çok önemsemedim. Ama bugün şu an nöbetteyim ve sol kasığımda ağrı var. Bazen canımı çok acıtıyor. Ağrı batma tarzında. 15 ay sonra ilk defa gebelik oluştu ve ilk gebeliğim. O yüzden biraz tedirgin hissediyorum. Beta artışlarım 2 günde bir 70-215-677 şeklinde ilerledi. Başına gelen varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Kanama lekelenme vs herhangi bir şey yok