Kızlar gece gece yine bir doldum streslendim gerçi uzun zamandır çoğu gece düşünmekten uyuyamıyorum 32 haftalık hamileyim ve 20 aylık kızım var doğuma az kaldı doğum yaklaştıkça ben çok korkuyorum sezeryandan ameliyattan aşırı korkuyorum kızımda çok zor olmustu çünkü sezeryan aynı şeyleri mi yasarim diye hep düşünüyorum ve 20 aylık kızım bana çok düşkün özellikle şu son zamanlarda resmen dibimden ayrılmıyor huysuz sürekli beni istiyor yanında benden başka kimseye gitmek istemiyorum bu bana olan bağlılığı neden bu boyuta geldi anlamadım bu şekilde kızımı anneme nasıl bırakacağım bilmiyorum aklım hep kızımda kalacak bensiz durur mu orası da meçhul doğru düzgün henüz doktor da bulamadim bu haftaya kadar hangi doktora olucam iyi doktor hangisi onu da bilmiyorum annem kızıma bakacak hastanede yanımda kim kalacak orası da ayrı mesele kalacak doğru düzgün insan yok etrafimda genel anestezi mi olsam diye düşünüyorum sonrasında ya uyanamassam ya bebeğim karışırsa diye evham yapıyorum diğer türlü belden aşağı uyussa yabi hissediyorum dikimi filan ilkinde çok zor geçti travma oldu resmen bana offf ben yapicam bilmiyorum genel anestezi ile sezeryan olan anneler tavsiyelerinizi bekliyorum