ArasMom__ Benim doğumum 20 Nisana düşüyor ve erkek cinsiyeti. Hep erkek duyuyorum açıkçası merak ediyorum??🥰🥰
DENIZ_55 ArasMom__ benim 19 nisan gözüküyor ama erken doğum riskim bide sezryan olacağım için marttami nisandami gelir bilemem bende kizim olacağını öğrendim 💗
BetulSahin5444 ArasMom__ İlk doğumda açılma olmadığı için mecburen sezeryan oldum öyle devam ediyor 🤭
Dmlakrbg Benimde normalde nisanın ilk haftası görünüyor sat’a göre. Ancak önceki bebeğim 28’de erken doğdu. Şu anda da serklajım var ve yine erken doğum riskim var. Bir sorun olmazsa 20 mart gibi alırız dedi doktorum. Cinsiyetimiz erkek
Smbemdy Bizim 13 mayis gorunuyor ama sezeryan olacagi icin nisanin sonu olur buyuk ihtimalle 38. Haftada alir 4. Sezeryan olacagi icin cok beklemez.. oglum olacak ..