Seyma0323 Sevgiiss cocuklarimiz ayni yaşta🥰 canim ben yurtdışındayım kimsem yok yalnizim çok zorlaniyorum
Sevgiiss Seyma0323 anladım canım onzaman haklısın tabi insan destek arıyor ama olan olmuş ne güzel beraber büyürler öyle düşün 😍
sacmalamakizim Sude-96 2021 20 ağustosda kızımı doğurdum, şimdi 2. Kızımı bekliyorum aralık ayında doğacak inşallah. 🥲
ikincibebegimiistiyorum Sude-96 Benim de 2021 ağustos doğumlu bir kızım var, ikincisi için işe koyuldum geldim buraya. Bu ay reglim gecikti ama testlerim henüz negatif çıkıyor. Pazartesi tekrar denicem şansımı :)
isimsizdir Sude-96 2021 Haziran doğumlu kızım var şuan gebeyim 2025 Şubat yada Mart doğumlu oğlum olacak
Zeycannn isimsizdir benim de 2021 haziran doğumlu kızım var şubat sonu mart başı gibide oğlum olucak aynıymış durumumuz 😊
Papatyam02 Sude-96 2021 aralık dogumlu kızım var ıkıncı ıcın bır yıldır ugrasıyorum henuz gebelık elde edemedım
ezgickm Sude-96 ben aralık 21 de hamile kaldım ağustos 2022 de doğum oldu ve buradayım bakalım 2 3 ay sonra düşünüyorum ama😅😅
Sermec27 Miniklerinannesiyim daha oynama aşamasında değil şu an ama bazen vurmaya çalışıyor ama büyük bir sıkıntı yaşamadık şukür
Caglacolak5237 Sude-96 2020 Aralık doğumlu oğlum var şimdi de 31 hafta kızıma hamileyim 😅 bundan tam 4 sene önce platformda daha akıllı insanlar vardı. Şimdi okuduğum postların yarısına la ilâhe illallah çekmekten erdim neredeyse 🥶