Busmer ilk gebeligim benimde çevremdeki hersey çok güzel diyo zaten merkezde olduğumuz için orayı tercih ettik ya bakalım , doktorlar sezaryen a giriyo vajinal doğuma sadece ebeler oluyormuş odalar tek kişilik wcsi duşu oluyormuş 1 kişi refakatçi bende ilk ince grandmedical de istedim doğumu ama sonra baktım şartlar güzel şehir hastanesine kadar verdim , yani gitseniz yine alırlar diye tahmin ediyorum ama tam bi bilgim yok