Fsecck 27 haftalık hamileyim. Arada bir tansiyon yükselmesi, el ayak balon gibi şişmesi, artık eğilememem, çorabımı bile giyemiyorum karnım bir anda büyüdü, bebiş kasıklarıma baskı yapıyor wcden çıkamıyorum, doğum korkusu başladı, bir yandan erken doğar diye korkuyorum aklıma değişik değişik şeyler geliyor, göğüslerimden süt geliyor, her yerim ödem. Dün akşam ağladım artık stresten bu sefer bebek etkilenir diye düşünüp daha çok ağladım 😂 şuan gülüyorum ama hormonlarda tavan yapmış durumda. Olsun her halimize bin şükür diyorum yine de yıllardır beklediğim evladımı taşımak gurur verici rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰🥰