merhaba kizlar men 4 haftalik hamileyim kan testi verdim 340 çikti.. Doktor bu gun yazmiş ki cuma gel tekrar kan kesti ver rakam o haftaya uygun ama düşük.. sizde ilk ne kadar çikmişti bu rakam.. men Amerikada yawiyorum ve burda her kafana esdiyinde doktira gidemiyorsun .. yarin da bayram her yer kapali bir gun nasil bekleyecegiz bilmiyorum..