Melisa37 benim ilk bebitom kız ve soldaydı sezaryen oldum yürürken bile ilk gün sol bacağım zorluyordu şimdi ikinci bebitomu bekliyoruz bu da sağda cinsiyeti henüz bilmiyoruz yani tahminler var ama netlik yok ınsAllah Rabbim hepimizin gönülüne göre versin sağ Salim kucağımıza alalım 🥰🤰