Ay canımmm seni o kadar iyi anliyorum ki….ama yeminederek şunu söyleyebilirim tecrübeyle sabit 6 aylık kucağımda bebeğim gebe olduğumu öğrendim ağladım ağladım düşsün diye esnedim zıpladım…ne cahilmişim…Şuan kızım 9 oğlum 8 yaşinda aralarında 15 ay var meğer ne güzel planlamiş rabbim bir yıl çok ödün verdim kendimden sonra ne mi oldu birbirlerine oyun arkadaşı oldular.kızım 3 oğlum 2 ye gidiyo okulda birbirlerine eksiğin ihtiyacın varmı diye arka çıkıyorlar.içini ferah tut beni Şuan anlamazsın 2 yıl sonra rabbim sana şükürler olsun en doğru zamanda vermişsin diyeceksin samimiyetimle söylüyorum