Ceylanonuk_ meltembadem aynı hafta ve gündeyiz bende 5 kilo aldım inşallah çok almam ilk hamileliğimde sadece 5 kilo aldım ve doğuma girdim bu ikinci hamileliğim inşallah çok almam bebişler alsın da sağlıkla doğsunlar
Busratrngg Tugcenurmiray bende maleseff moralim bozuluyor dikkat ediyorum ama hormon bozukluğu da olunca kaçınılmaz oluyor kilo almak
Hilal9812 Tugcenurmiray kac kilo ile hamile kaldınız bende 25 . Haftadayim 11 kilo aldım da merak ediyorum doktorum banada kızacak galiba
gezentianne Gmzzz 13 hafta henüz almadm ama diyetisyene giditoem iştahm da coook açık ilk hamileliğime göre napcam bilmiyorm
Sazenin 23+1 deyiz önce 3 kilo verdim şimdi başladığım kilodayım ama iştahım çok açıldı bundan sonra kilolar alınacak gibi 🫣
mefekiv Gmzzz 36 haftalık 7 kilo ile devam ediyorum 2.ci hamileliğim ilkimde 57 ile hamile kalıp 73 ile doğuma girdim bunda cok almadim