Ase123 Biz çok heyecanlıyız ben hem sabırsız hem endişeliyim.Hala anne olacağıma inanamıyorum sizde durumlar nasıl
seyma0661 Ase123 24+3 teyiz bu güne kadar hızlı sıkıntısız geldik bugünden sonra da öyle geçmesini temenni ediyorum 🥹 ama biraz sıkıldım gibi hızlıca kavuşmak istiyorum. Sizin de çok az kalmış Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🏻
Mervenurrrr32 Ase123 bende 37 deyim kızımı bekliyorum artık gelsin diye ama aşırı korku var bakalım hayırlısı hem yoruldum bir an önce doğurmak istiyorum hemde sonrası için endişeleniyorum 🫣😊
Busmer Ase123 Bizde 36. Haftaya girdik ikinci hamileliğim ama hem heyecan hem korku bizde de var nasip umarım hepimizinki güzel hayirlisiyla geçer
Ayssemir Ase123 35+1 den selamlar bendede heycan var 2. Gebeliğim ama çok ağırlaştım 1 ay geçsin istiyorum çabucak 🥲💕
Ase123 seyma0661 sizin yolunuz daha uzunmuş umarım çok güzel geçer ☺️ son zamanlar biraz farklı olsa da çok güzel bence
Ase123 Mervenurrrr32 bende öyle.. hem artık hayırlısıyla bitsin istiyorum hemde bittikten sonrasını düşününce biraz endişeleniyorum.Doğum biraz geriyor
Ase123 Busmer inşallah en kolay şekilde geçiririz.Bizim hala doğum şeklimizde belli değil.Yarın hastane çantasını tamamlayacağız inşallah bakalım
Ase123 Ayssemir bende çok ağırlaştım.Uykularım gitti ve sırt ağrım fena Aslında 1 ay az gibi gelse de hala bana çok geliyor
Ayssemir Ase123 Ahh benimde belim sırtım kasıklarım.. ,😂 Uykular bozuldu ve üstüne üstlük 1. sınıf annesi oldum bu sene 🥲 1 ay gözümde çok büyüyor artık benim günler geçmiyor gibi rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
neslieylul Ase123 38+2 sabah doğuma gidiyorum🥲 en zoru 14 aylik kızımı bırakıp doğuma girmek olacak😪😪
Ase123 Ayssemir doğum tecrübenizin ve bebiş tecrübenizin olması ne büyük avantaj 🌸 Ne yaşayacağını bilmeyen kuzu gibiyim 😂 Hepimiz en kolay şekilde kucaklayalım yavrularımızı inşallah
Ayssemir Ase123 İnanki herşeyi unutmuş gibiyim 😂 7 yıl sonra ama şöyle diyim annelik öyle bir yükleniyor ki ilk başta sana da öyle olucak. Em iyi sen bakıyosun yavruna 💕 Sanki hep anneymişim gibi gelmişti bana ne ara büyüdü anlamıyorum bile. Sıra 2.yi büyümekte inşallah sağlıkla 🙏🏻
susam_18 Ase123 35+3 ikinci kez anne olmak hayal gibi geliyor. Yine bakabilecekmiyim yetebilrcekmiyim bu sefer ikisine😅 27 yaşında iki çocuk annesi olmak için fazla mı gencim🤣 erken doğum riskim var kasılmalar mahvediyor doğsa küvöze girer mi korkusu daha sayamadığım çok şeyyy😀
susam_18 Hayalimilay tabi ki kullanıyorum o yüzden riskliyim. Adalat ve Nidicard da dahil 26.haftadan beri. ☺️ Yata yata geldim bu zamana.
Hayalimilay susam_18 Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla ve vaktinde kucağıza alırsınız bebişinizi🤲🏻🌸
Nazgrr 35+2 bebeğime kavuşmak için çok sabırsızım🥰 Nst ye bağlanmaya başladık bakalım bebiş ne zaman gelecek