BerivanLina Naide98 1 parmak açıklık normal herkeste var diyor doktorlar genelde o yüzden siz sanciya odaklanin
Naide98 Elifcahhnnnn Yok pazar günü ebe baktı o söyledi ben nasıl anlarım bilmiyorum ki şu anda çok baskı oluyor Ağrı ve çok hareket edemiyorum ya
Naide98 Yok pazar günü eve baktı o söyledi ben nasıl anlarım bilmiyorum ki şu anda çok baskı oluyor Ağrı ve çok hareket edemiyorum ya
Naide98 BerivanLina benim 36 haftada tamamen kapalıydı şimdi bir parmak acik denilince heyecanlanmıştım 😅
Ece_1234 Ben bugün 41*1gunluk hamileyim ilk defa çatı muayenesi oldum açıklık felan var yada yok denmedi CMT sabahtan gel denildi acaba normal doğuma uygunmu demek oluyo bu ben cnm acidigi için sormayı unuttum onlarda demedi