Kızlar evde şeker ölçümü yapan var mı? Sabah öğle akşam şeklinde ölçüm yap demiş doktor ama ben öğlen uyandığım için öğlen yemeği ölçümünü yapamıyorum😅 bi önemi olur mu bunun. Normal zamanda da öğle yemeği yiyen biri değildim zaten ara öğün yapıyorum süt, ayran ya da meyve vs. Bide ölçümler akşam saatlerinde 120 civarında seyrediyor normal mi?