Ayse-12345 bizimde mart başı ortası gibi doğum gözüküyor kıyafetlerini aldım getirenler oldu, deterjan, şampuan, emzik, küvet, bez , ıslak mendil, ateş ölçer vs ıvır zıvırlarını aldım. Arakık ayında büyük eşyalarını da almayı düşünüyorum eksik bitmiyor zamlardan da etkilenmemek için geniş geniş yapıyoruz 🥰 3-6 ay da aldım ben çok hızlı büyüyor diyorlar