Kizlar merhaba benim gibi olan var mı merak ediyorum korkuyorum da biraz ilk kızımda arasında 2buck sene vardı ikinci sezeryanim olurken zor geçti öldüm dirldm resmen şuan 3gebelik arası bir sene bile yok başına böyle gelen var mı ameliyatiniz nasıl geçti devlete oluca için tedirginim daha çok çok şükür rahat bi gebelik geçiriyorum ama sonrasi da gözümde büyüyo 🤦 tecrübelerinze ihtiyaçim var