Nazlimom irem-16 manuel de biraz zorlanmıştım ben elimle yapmak zor olmuştu eğer çalışan biriyseniz elektrikli daha kolay olur. Evdeyseniz eğer benim ilk 1 ay icinde bi göğsüm çok dolmuştu boşaltmam gerekiyordu pompayla boşaltmıştım sadece ozman kullandım
Adenmom_ irem-16 kızım meme tutmuyor sağıp veriyorum o yüzden eller serbest model bebebao kullanıyorum çok memnunum