2 yaşına girecek oğlum var, bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim. Korunuyorduk ama genede oldu.. (kondom) şoklardayim ve hiç hazır değilim..
Tam büyüttüm oğlum kreşe başliyacak diyordum.. gene sil baştan.. yurtdışındayım kimsem yok.. hep tek başıma büyüttüm çok zorlandım ve çok korkuyorum :( isyan etmek istemiyorum.. rabbim istiyenlere versin.. bazı nedenlerden dolayi maddi durumdan dolayi çok iyi değiliz şu an.. hem maddi hem manevi konusunda nasil yetişecem bilmiyorum