Senna2 2 yıl Ücretsiz izindeyken tekrar hamile kalıp doğum yaparsak yeni doğan çocuktan sonra da 2 yıl ücretsiz izin alabiliyor muyuz acaba ?
Surprizbebek1 Senna2 Ben şu anda ikinci ücretsiz izindeyim o şekilde. Bebeğim 13 aylıkken ikinci bebeğim doğdu. İkinciye 32 haftalık gebeyken ücretsiz iznimi bozdurup doğum izni aldım o bitince direkt yeni ücretsiz iznimi başlattım
Ayse3434ay Senna2 her çocuk ıcın ayrı alınıyor tabıkı resmî doğum ıznın bıtımınden başlayarak 2 yıl her çocuk ıcın 2 şer yıl alabılırsınız
Aybike-58 İki yıl bittikten sonra iki üç gün başlama yapıp belki yapılabilir bilemiyorum personel daire başkanlığına bi sor istersen