Kızlar iyi geceler
Bugün saat 5 gibi test yaptım erken gebelik testlerinden 2 dk içinde belirgin bi silik çizgi çıktı resimlerde falan çok net. Akşam tekrar test yaptım dayanamayıp negatif. İlk yaptığım testte idrara baya sıkışıktım uzun süre yapmamıştım sonrakinde ise idrar aram çok az dı bu sebeple negatif çıkmış olabilir mi. Regli olmam gereken gün yarın normalde