busra05_ Haftadayım karın agrım var gaz sancım var afedersınız rahatlayamıyorum normal mi sizce hanımlar
busra05_ Zeyzeyy- ay ovdu ama süreki o gaz sancı hissi gıtmıyo ne içsem rahatlatır ki maden suyu içmeyi düşündüm de emın olamadım
szr123 busra05_ maden suyu iyi gelir benim de hala bile çok gazım var ufalayıp maden suyu içip dolanıyorum ortalıkta 🤣
cansugunes0210 Ben çok çekiyorum o sancı dan ben çareyi şerbet yapıp içmekte buldum çok şekerli olmamak şartıyla tabi onu içtigim zaman yavaş yavaş rahatlıyorum tavsiye ederim
Alone1453 Bende 14 haftalık gebeyim karnım cok sısıyor yemekten sonra patlayacak gıbı oluyorum acıkcası endıselenıyorumda ama naptıysam gecmedı 😞
ArasMom__ Alone1453 benimde öyle oluyor canım hele akşam yemeklerinden sonra çık şişiyorum birde kabızlıkta olunca kötü etkliyor