greenofbroccoli Merhabalar anneler 💐 ilk betam 160, iki gün sonraki betam 390lardaydı. Son betanın üzerinden bir hafta geçti. İlk muayenede alttan bakılmak istendi fakat ben istemedim, ikinci muayenemde tekrar alttan bakmak ister mi?
minikbebegim06 greenofbroccoli keseyi vs karından göremeyince vajinal bakmak isterler ve bu kötü bir şey değil gerekli durumlarda bakılması iyi bir şey hatta
kuelkedisi greenofbroccoli bu yüzden ben bu sefer 7-8 haftaları bekliyorum randevu için karından ultrasonla baksın diye.
greenofbroccoli Mavili1480 smear almak için istedi esasen fakat ben bu sene içinde smear testi yaptırmıştım o yüzden istemedim
seyma0661 greenofbroccoli gebeyken smear testi alınmıyor diye biliyorum ama. Bazen karından bakıp göremediklerinde vajinal ultrasonla bakmak isteyebiliyorlar
Mavili1480 greenofbroccoli Aa çok garip hamileyken yapılan bir işlem mi hiç duymamıştım başka bir doktora gidin kesenin gözükmesi lazım beta değeriniz yükselmiştir bana doktorum 1500 üzeri gözükür demişti sizin 1500 den fazladır
greenofbroccoli Meltemanneolsun evet bakmak istedi fakat ben izin vermedim, o yüzden soru açmış bulundum bende. Son adet tarihime göre 6+1 görünüyorum, Cuma günü muayeneye gideceğim sizce karından ultrason ile görebilir miyiz?
Meltemanneolsun greenofbroccoli yani görünebilir sağlıklı gebelikte zaten ilk karindan bakar o rada görünmese vajinadan bakar
Beyzanur0006 @“greenofbroccoli” ben de ilk kan testini geçen hafta yaptırdım ilk betam 156 çıktı doktor çok düşük olduğunu söyledi pazartesi günü tekrar kan verdim 1903 e yükselmişti endişelenme muhtemelen cuma günü seninki de çok yüksek çıkar alttan bakmaya gerek duyulmaz❤️
greenofbroccoli Beyzanur0006 ayy teşekkür ederiim, sağlıklı gebelikle sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥹
Beyzanur0006 @“greenofbroccoli”# Doktor bana betan 5000 7000 arası olmadan göremeyiz dedi ultrasona almadı haftaya tekrar gidip kan vereceğim 5000 olursa ultrasona gireceğim
Beyzadrs greenofbroccoli anlaşılan beta değeriniz 2000 leri geçmiş olacak. Ben4000 lerde gittim ultrasonda gördük. Bir de eğer doktorunuzdan memnun değilseniz şu an ilk haftalarda başka arayışa girmenizi öneririm benim ilk doktorum çok kötüydü resmen hamileyim diye kızacaktı 😂 sonrasında gönlüme göre buldum umarım siz de bulursunuz🌺
greenofbroccoli Beyzadrs doktorumla bir kez görüştüm henüz, çok bir fikrim yok hakkında fakat yorumlara ve ilk izlenime göre tatlı bir doktor. Yarın bir daha görüşeceğiz bakalım 🙈