Ummuhnk_1 Aciyormu nasıl bir his kolumda damarların olduğu yerde 8 dikiş var ameliyat oldum korkuyorum
Bebekmert Ummuhnk_1 bende kolumdan ameliyat oldum bilekten aynı 8 dikiş vardı jilet gibi bir şeyle kesiyorlar dikişlerin ucunu acımıyor merak etmeyin erken alınırsa kanar belki ben 13. Günde aldirmistim uç kısmı kanamisti hafif
Kumsal28 Ummuhnk_1 benimde sezeryan dikişlerim alındı çok korkmuştum ama hiç korktuğum gibi olmadı hiç hissetmedim bile
Beyza_12 Ummuhnk_1 hemsireyim aynı zamanda bı kez ayak tırnağından dikiş aldırdım bide sezeryan dikişi aldırdım ☺️şöyle soyliyim keşke herşey dikiş aldırmak kadar kolay olsa o kadar basit ve ağrısız bir işlem ki aldirdiktan sonra bunu mu düşünmüşüm dersiniz💜
nisoom01 Ummuhnk_1 benim bileğimde 10 dikiş vardı canım kuruyunca bazıları kendisi çıkmıştı hastane de de hemen aldılar çok acımadı
Kumsal28 Ummuhnk_1 senden de cnm korkulacak bişey yok zaten uyuşuk oluyor bence ameliyat yeri hiç görmüyorsun bile bı bakıyorsun ki bitmiş hissetmiyorsun
Ummuhnk_1 Beyza_12 çok kötü bir süreç gecirdim 18 gün hastanede kaldım belkide ufak bisey ama korkuyorum iste
Beyza_12 Ummuhnk_1 hiç korkmayın insan bazı travmalar sonrasi tedirgin olabilir haklısınız ama inanın bana korkacak hicbisey yok sinek ısırığı kadar bile ağrısı yok ipi çekerken bı karıncalanma oluyor gıdıklama gibi düşünün
Mejsa Ummuhnk_1 burun ameliyatında koca koca tampon mu nedir plastik bir şey sokuyorlar deliklere onda bile acımadıysa bence hiçbir şey acımaz diye düşünüyorum 😂