Apoyaren21 benim hiç bir fikrim yok ama, biraz önce bir postta okudum. Bayan resmen işkence çekmiş bu hastanede. Ebeler ilgilenmiyormuş. Vajinismus olmasına rağmen 12 saat sancı çektirmişler, sezaryene almamışlar. Son anda özele gidip sezaryen olmuş. Tüylerim ürperdi okurken. Birde devlet hastanesinde yatış yapıldığı andan itibaren kimseyi sokmuyorlarmış yanına , 12 saat sancıyı yalnız çekmiş.