iremakdeniz Benimde 2. Bebişim 4.ayda tuttu, hep reglimi stresle bekledim olmuyordu, 4.ayda ise saldım kasık ağrısı batması oldu, hiç gebeliğe bile yormadım kafama takmadım, o ayda zaten 1 kere korunmamıştık, o da çatlama günüme denk gelmiş, bacak ağrısı ve baş ağrısı da vardı, aldırmadım bile sonra 2 hafta geciktim, anca test yaptım da öyle öğrendim. 😂 Yani demem o ki stres yapmazsan, tek ilişkide bile hamile kalabiliyorsun. 🤭