superisi_1 11inde adet oldum dün Pembe renkte peçete de kan gördüm ve akintim var beta 01ile 05..3 yazıyordu değeri yani 2 idi betam bugün verdim 3 olmuş beta 0 -10 dan 3 olmuş yükselmiş ve değişmiş
dilaraulusoy superisi_1 zaten bu ayın 11 inde sanırm regli olmuşsunuz gününüze var sanırım geçsin bidaha yapın tahlil Şuan erken gibi