Annesiiiii20 Kızlar TSH değerim 3,79 ama doktorum ilaç vs vermedi gebe kalmak istediğim için sanırım. Yani tsh yüksekliği gebe kalmayı zorlaştırır mı? Dahiliyeye gitmeli miyim bilenler beni aydınlatsın nolur
Nazli_3009 Annesiiiii20 ilaç kullanman lazım çok yüksek değil ama gebelik oluşursa 2.5 altında olmalı ben gebelik istediğimi söyledim ona göre dozu yükseltti zaten yıllardır ilaç kullanıyorum
CansuAbinik Annesiiiii20 Gebe kalabilmek için ideal aralık 2.5-3 arası oluyor. Doktora görünmen gerekir.. Ben 16 yaşından beri ilaç kullanıyorum. Hamile kalmak istediğimde doktor ilaç dozunu yeniden ayarlıyor..
Cnhavva Annesiiiii20 kaynanamin yigenlerinden tsh dan dolayi gebe kalamayan varmis zamaninda ilac tedavisi gormusler sonra olmus vs biz basta istemiyoduk cocuk zaten ama kaynanam olmuyo saniyodu benim tsh ima baktirmak istemisti normal cikmisti istersen baska doktora daha gozuk
Fatmanur__ Annesiiiii20 benim de tsh değeirm yüksek çıktı maalesef 4.94 ve şu an 15 haftalık hamileyim doktorum da bi dahiliyeye görün dedi yarın gideceğim ilk defa böyle bişey yaşadığım için de korkuyorum açıkçası bebeğe bir zararı olur mu diye bilgisi olan beni de bilgilendirebilir mi lütfen
Nazli_3009 Annesiiiii20 doktorum bu değerle kalabilirsin demişti ama yine de ilaç kullan bence ben hamile kaldığım zaman değerim 3.88 di
acelyaprak Annesiiiii20 hayır engel değil canım değerin çokta yüksek değil zaten referans aralığında ama tabi gebe kalındığında 2.5 aralığında olsun istiyor doktorlar
Nura1997 Benim tiroid hastaligim var ve yillardir ilac kullaniyordum. Hamile kaldigimi ogrendigimde hemen tsh a baktirmistim ve 12 cikmisti. Yani tsh yuksek olunca da hamile kaliniyormus ama hamilelikte mutlaka kontrol edilmeli. Ben o yuzden 2 haftada bir tsh testi yaptiriyorum
Cerennn9 acelyaprak Gebelikte yüksek olunca ne oluyor? Bir kez bekarken çok yükselmişti doktorum da gebelik dusununce gel bakalim demisti ekstra genetik bakmisti genetik yatkinligim var ve normali bile benim 3 ustu ama e nabizdw referans araliginda gorunuyor. O zaman 7 ye cikmisti sonra kendiliginden dustu
Annesiiiii20 Fatmanur__ çok araştırdım okudum hemen ilaca baslatıyormuş aynı saatte düzenli içince 1 ayda 1 lere düsürenler var . İnsallah daha bilgili biri cevap verir
bbaa2805 Fatmanur__ benim direkt kadın doğum doktoru başlattı ilaca ben daha bebeğimi öğrendiğimde yüksekti ama ilaçlarla düşürdük çok şükür
Rabiamina Fatmanur__ hiçbir şey olmaz. Ben önceden de ilaç kullanıyordum hala kullanıyorum. Senin doğumdan sonra normale dönecek zaten merak etme. İlaç kullanmaman bebeğe etki eder kullanman gerekiyor yani. Doktorunu dinle ilacını düzenli kullan hiçbir şey olmaz
bbaa2805 Ben şuan hamileliğimde ilaç içiyorum sizin içmeniz bence sorun olmaz ama tabiki doktorunuza danışarak hareket etmelisiniz
babyandmomy__ Annesiiiii20 ben engel değil diye biliyordum ama gidttiğim dahiliye doktoru çok ciddi engel dedi bana çok korkmuştum ilaç kullanmaya başladım 2 ayda üçün altına düştü zaten üçüncü ayında hamileydim çok şükür Hala ilaç kullanıyorum
Rabiamina Annesiiiii20 tiroid gebe kalmayı etkiliyor. İhmal etme dahiliyeye git. Gerekli görürse onlar verirler. D vitamini bile etkiliyor tsh nasıl etkisiz olsun anlamadım. Benim ilaçla normal olduğu halde bazı doktorlar zor hamile kalırsın diyordu çok şükür öyle bir şey olmadı ama sen git bir sıkıntı varsa önceden çözmen daha iyi
Annesiiiii20 Rabiamina cumartesi randevu aldım gideceğim hemen. İlaç kullan derse hemen kullanırım teşekkür ederim bilgilendirme için doktorun söylediklerini de yazacağım bilgi bekleyenler için
Fatmanur__ Rabiamina anladım içime su serpildi gerçekten sağolun ilaçla hemen düşüyorsa zaten içerim bende düşsün de yeter ki ama bir ara kan tahlili verdiğim de hamilelikten önce yine yüksek çıkmıştı doktor bir ay sonra tekrar istemişti o zaman da düşmüş demişti umarım doğumdan sonra düşer değerlerim