Aselim34 Kızlar sorum başlıkta devlet hastanesinde tahlil ypmadan etmeden yazdı akıntım var diyince kullanımmı bi sıkıntı olurmukı ya kullannan varmı
Guzelanne56 Aselim34 gebelıtke kullandım sadece tahrıs etmemeye çalış bende lekelenme yapmıştı tahrısten kaynaklı
Melike1234987 Aselim34 ay bana da verdi 3 tane kulladim biri tuvalet de yere düştü digeride ondan bı mi Dr nedr kaç gündr pişik oldim gecmiyor onun için ne yapabilirim
Guzelanne56 Aselim34 bende de geldı kahve pembe arası leke peçete sıldıkce, bır gun devam ettı zaten sonrasında fıtılı kesınce bıttı kup kuru tahrıs edıyor bu fıtıl
Acelyaveikizler Guzelanne56 ya ben bugün sonuncuyu kullandım ama hiç içime sinmedi hiçbiri o kadar kuru ki gitmesi gereken yere kadar itemedim asla hep ucunda kaldı sanki inşallah işe yarar
Aselim34 Melike1234987 bende 3 gun kullandım kahverngi leke gelmeye basladı yara oldu oyuzden kullanmayı bırakmıstım doktorada sormadım
Minikkoalaveannesi Ben de 6 adet kullandım ne kanamam ne de lekelenmem oldu. Düzenli kullanımda etkisini gördüm akıntım azaldı enfeksiyonun geçti. Fitili taktiktan sonra bel altına yastık koydum geri gelmemesini icin