Kasım ayı kan tahlili m’de değerlerim farklı çikmiş. Kendi doktorum herhangi bir sorun yok demişti. Rastgele gittiğim başka doktor ise kızamıkçık geçirdiğimden süphelenip avedite testi vermemi istedi. Kızamıkçığın bebeğime nasıl bir zararı olabilir? Bilgisi olan var mı?