Esraaa_06 Kızlar selammm 22 Kasım da verdiğim betam 73 çıkmıştı, Bugün yani 27 Kasım da verdiğim betam 689 çıkmış. Son adete göre 4+6 gebeyim sizce artış nasıl? Bilgilendirirseniz çok sevinirim…🙏
Esraaa_06 Maya07 oh çok sevindim bana azmış gibi geldi bilemedim 5 gün ara ile o yüzden danışmak istedim bir bilene teşekkür ederim Allah razı olsun🙏💕
Kkardelenn1 Çok güzel artmış canım 24 ünde 150 26 sında 300 çıkması lazımdı iki güne bşr ortalama böyle olmalıydı yani şuan çok iyi 🥰