Uykusuzz_koala Ispanak kavurması, fırında patates graten , çorba az mı ???? Kayınvalidemler bende her gün yemek yapmaktan bıktım ağır da yapıyorum yoruldum 30 haftalık gebeyim
Uykusuzz_koala umrumdadegil kayınvalidelerde bende ondan sordum her gün yemek yapmaktan bıktım 30 haftalık oldum @
umrumdadegil Uykusuzz_koala yardım etmiyor mu kayınvaliden karnın burnunda artık sanada yazık. Yeter tabi o kadar fazla yapmaya gerek yok
AnayimBenAna_ Uykusuzz_koala 30 haftalık hamile olcam karnım burnumda milleti doyurmayı düşünmem valla ne bulurlarsa onu yesinler bende son günlerimin tadını çıkarır yatarım bolca
Semanurr0 Uykusuzz_koala Menun gayet güzel de yorma be arkadaşim kendini yazık sana ay biraz sancım var de şekil kenara gebeliğin de ilerlemiş Allah yardımcın olsun ..
Ecemom_ Uykusuzz_koala kayınvalidenin yapması lazım aslında 30 haftalık gebeden iş beklemesinler yeter bence menün
Serrabade Daha öncede post açmıştın sanki kayınvalidemler bende yetermi falan die. Ayol bunlar neden gitmiyor evlerine
Uykusuzz_koala Serrabade rezil bir aileye düşmüşüm… nasıl insanlar var ya. Ne eşime eyvallahları var ne bana. Evleneli bir buçuk yıl oldu burnumuzdan getirdiler. Eşimle de komusmuyorlar benimle de. Biz ne olduğunu hala anlayamadık. Eşim doktor sırf muayene için geldiler yaptığım yemeği yiyip kalkıyorlar. Rabbime havale ettim. Ben artık bunaldım. Küfğr edesim var bağıra çağıra
Mavisanne88 Uykusuzz_koala kız hem hamilesin sende kalıyorlar yemek yapıyorsun bide menü mü seçecekler yap bi menemen yesinler gerekirse kaynanan sana yardımcı olmuyor mu
Lunapark Uykusuzz_koala kıyamam bir gün önceden düşünmesi de ayrı dert 🥲yabancı değiller sonuçta yeter ertesi gün de makarna salata yap düşünme o kadar stres iyi değil 🌸🥲
crazyymom Uykusuzz_koala hergun sizde ve siz 30 haftalık hamilesiniz, buna rağmen hala onlar için menümu düşünüyorsunuz, bi zahmet kalkıp yapsın yapamiyosa ya peynir ekmek yesin dolaptan yada defolsun yallah evine şaka gibi gerçekten
Zeynep3 Uykusuzz_koala Siz neden yapıyorsunuz bu halde .. ? Bırakın onlar yapıp getirsin ya da sizin evde yapsınlar birlikte yiyin… Son haftalarımız tadını çıkarın neden bunu kendinize görev ediniyorsunuz yapmayın . Böyle hemcinslerimi görünce ; “ yapma yapma kıymetin bilinmez bir de üzerine görev gibi yapışır kalır “ diye uyarmadan geçemiyorum 😀