Bana böyle acile gitmek istemiyorum korkuyorum okuyunca bu post hiç inandırıcı gelmiyor ya nasıl buraya yazmak yerine acile gitmez ki insan son kuruşum olsa bu sebebden acile gitmesem özele giderim yaratırım düşünmem bile bebeğiniz ya ya burda söz konusu siz değil